Thursday, December 13, 2007

Өврийнхөө дэвтрээс ...

Л.Дашням

Дөрвөн улирал, нэг сэтгэл

Нуурын хоолойд Зуун-Хурга уйлан дуулна.
Нуухын аргагүй үе үе сэтгэл гансарч,
би чиний тухай бодно.

Тэнгэрийн хаяанд ботгон үүлс бөөлөн үймнэ.
Тэнэмэл үгс зүрх шивэн, гуниг халдааж
би чиний тухай бодно.

Мөнгөн горхи голын жаварт тунин цайрна.
Мөрөөсөл ээдрэн, он цагийн уяа алдуурч,
би чиний тухай бодно.

Түүчээ тогоруу огторгуйн уудамд урь зарлана.
Түрүүчийн болзоогоо нэхэн нэхэн үгүйлж,
би чиний тухай бодно.

3 comments:

Bold said...

Hi. Nadad "nuuriin hooloid 100 hurga", bas "mongon gorhi goliin javart" gesen 2 moroos busad ni taalagdaj bna. Ene 2 mor utgiin huvid arai l bish yum shig sanagdlaa.

I have uploaded 3 files as sample rock songs for you. Please click on the links below and try to understand rock music :-)

1. Moses by Coldplay (Alternative + Piano Rock)

http://www.mediafire.com/?bcnddmlxm9d

2. My Sacrifice by Creed (Post Grunge + Alternative Rock)

http://www.mediafire.com/?csr9qc4z3mu

3. Run by Snow Patrol (Indie + Alternative Rock)

http://www.mediafire.com/?cziidamzddm

Enjoy :-)

MongolGoo said...

Надад зориулж дуу тавьсанд баярлалаа. Энэ найрагчийн энэ шүлэг үнхээр гүн гүнзгий утга агуулгатай агуу санагдсан л даа. 100 хурга гэдэг шувуу мэдэхгүй юм уу. Өрөвдөлтэй домог байдаг ш дээ. Надад яг л намар цаг зуун хурга дуулаад л нутгийн нуур нүдэнд харагдаад л... тэнэмэл үг зүрх шивээд л ... тэгээд л энэ шүлгийг блог дээрээ оруулахгүй юу.

Bold said...

Oh I see. Yaruu nairag muuhan oilgodog bolohoor ter bolgon gun gunzgii utgiig ni sain oilgohgui yumoo :-( Tailbarlasand bayarlalaa :-)